Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Буйницька О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Буйницька О. П. 
Студент в інформаційно-освітньому середовищі сучасного університету [Електронний ресурс] / О. П. Буйницька, Б. І. Грицеляк // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 36, вип. 4. - С. 66-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_36_4_9
Розглянуто необхідність трансформації університетів у Smart-університети, концептуальною основою яких є інформаційно-освітнє середовище (ІОС), що поєднує в собі електронний контент і технології взаємодії всіх учасників навчального-виховного процесу. Подано структуру ІОС і здійснено опис веб-ресурсів, що входять до складу ІОС, яке спроектовано з метою здійснення підготовки конкурентоспроможних фахівців на основі компетентнісного підходу. Завдяки розробленій системі авторизації й ідентифікації користувачів студенти мають змогу одночасно ознайомитись з усіма електронними ресурсами ІОС університету.Рассмотрена необходимость трансформации университетов в Smart-университеты, концептуальной основой которых есть информационно-образовательная среда (ИОС), объединяющая электронный контент и технологии взаимосвязи всех участников учебно-воспитательного процесса. Предоставлена структура ИОС и осуществлено описание веб-ресурсов, входящих в состав ИОС, которая спроектирована с целью осуществления подготовки конкурентоспособных специалистов с использованием компетентностного подхода. Благодаря разработанной системе авторизации и идентификации пользователей студенты могут одновременно ознакомиться со всеми электронными ресурсами ИОС университета.The article discusses the need for the transformation of universities to the Smart-universities; the conceptual framework is information and educational environment (IEE) that combines electronic content and relationship technology of all members of the educational process. Here is proposed the structure of the IEE and descripted Web resources that belongs to the information and educational environment, which is designed to implement the training of competitive specialists based on the competence approach. Due to the developed system of authorization and identification of users, students can at the same time become familiar with all electronic resources, information and educational environment of the university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.199 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Буйницька О. П. 
Організація спільного віртуального простору викладача і студентів засобами технології Web 2.0 [Електронний ресурс] / О. П. Буйницька, Т. І. Носенко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 19-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_8_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.461 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Морзе Н. В. 
Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 10-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_4
Описано модель, рівні ІКТ-компетентності (базовий, поглиблений, професійний) та інструменти моніторингу її формування у майбутніх фахівців. Визначено необхідні для магістра знання та уміння, здібності та уявлення відповідно до рівнів ІКТ-компетентності, необхідні та достатні умови формування ІКТ-компетентності. Запропоновано приклади компетентнісних завдань і вимоги до персонального освітнього електронного простору студента й освітнього електронного простору університету. Рекомендовано для студентів V курсу (магістрів) пройти навчання у ІТ-Академії; оволодіти всіма можливостями корпоративної пошти та супутніми безкоштовними сервісами; опанувати відкритий курс "Представлення результатів наукових досліджень магістрів з використанням ІКТ", який розміщено на вікі-порталі університету. Описаны модель, уровни ИКТ-компетентности (базовый, углубленный, профессиональный) и инструменты мониторинга ее формирования у будущих специалистов. Определены необходимые для магистра знания и умения, способности и представления в соответствии с уровнями ИКТ-компетентности, необходимые и достаточные условия формирования ИКТ-компетентности. Предложены примеры компетентностных заданий и требования к персональному образовательному электронному пространству студента и образовательному электронному пространству университета. Рекомендовано для студентов V курса (магистров) пройти обучение в ИТ-Академии; овладеть всеми возможностями корпоративной почты и сопутствующими бесплатными сервисами; освоить открытый курс "Представление результатов научных исследований магистров с использованием ИКТ", который размещен на вики-портале университета.The article describes the model, ICT competence levels (basic, advanced, professional) and tools for monitoring its formation among future specialists. It determines knowledge and skills, abilities and performance which are necessary for Master according to the levels of ICT competence, important and suffi cient conditions for the formation of ICT competence. It suggests examples of tasks and competence requirements for student’s personal electronic educational environment and electronic educational environment of the university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.771 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Морзе Н. В. 
Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 189-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_19
Проаналізовано одну з основних умов забезпечення якості вищої освіти відповідно із системою внутрішніх стандартів забезпечення якості ESG (European quality assurance standards and guidelines) – підвищення ІК-компетентності науково-педагогічних працівників ВНЗ. Описано реалізовану у Київському університеті ім. Бориса Грінченка модульну систему підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. Особливу увагу приділено опису системи підвищення рівня сформованості ІК-компетентності як однієї з ключових компетентностей сучасного викладача. Система підвищення кваліфікації, що базується на заснуванні змішаного навчання і технологій «перевернутого класу», формувального оцінювання, інноваційних педагогічних та ІК технологій за спеціально розробленим змістовим модулем «Інформаційно-комунікаційні технології» дозволяє науково-педагогічним працівникам якісно опанувати сучасні ІКТ і педагогічні технології для подальшого їх застосування у наданні освітніх послуг і розробці відкритого якісного навчального контенту й відкритого освітнього е-середовища, доступного студенту у будь-який зручний для нього час, що суттєво підвищить якість освітнього процесу.Проанализировано одно из основных условий обеспечения качества высшего образования в соответствии с системой внутренних стандартов качества ESG (European quality assurance standards and guidelines) – повышение ИК-компетентности научно-педагогических работников ВУЗ. Описана реализованная в Киевском университете им. Бориса Гринченко модульная система повышения квалификации научно-педагогических работников. Особое внимание уделено описанию системы повышения уровня формирования ИК-компетентности, как одной из ключевых компетентностей современного преподавателя. Система повышения квалификации, которая базируется на использовании смешанного обучения и технологий «перевернутого класса», формирующего оценивания, инновационных педагогических и ИК технологий по специально разработанному содержательному модулю «Информационно-коммуникационные технологии» позволяет научно-педагогическим работникам качественно освоить современные ИКТ и педагогические технологии для дальнейшего их применения при предоставлении образовательных услуг и разработке открытого качественного учебного контента, а также открытой образовательной э-среды, доступных студенту в любое удобное для него время, что существенно повышает качество образовательного процесса.In the article it was analyzed one of the basic conditions of providing the quality of higher education according to the system of internal quality assurance standards ESG (European quality assurance standards and guidelines) to increase the ICT competence of scientific-pedagogical staff of the University. It was described the modular system of training for scientific and pedagogical staff of the Borys Grinchenko Kyiv University. Special attention is paid to the description of the system of raising the level of formation the ICT competence as one of the key competences of the modern teacher. The system of professional development, which is based on creating mixed studying and technology of "flipped classroom", formative assessment, innovative educational and ICT technologies according to the specially designed informative module "Informational and communication technologies", which allows scientific-pedagogical staff to use modern ICT and educational technologies effectively for their further applying in the provision of educational services and the development of quality of open educational content and open educational e-environment available to the student at any convenient time, which will significantly improve the quality of the educational process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.877 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Морзе Н. В. 
Система рейтингових показників оцінювання діяльності викладачів сучасних університетів [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2017. - № 19. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2017_19_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.216 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Морзе Н. В. 
Імплементація корпоративних стандартів ІК-компетентності – запорука якісного відкритого е- середовища університету [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2015_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.371 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Буйницька О. П. 
Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету [Електронний ресурс] / О. П. Буйницька, І. С. Степура, В. А. Смірнова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 59-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2016_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.662 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Буйницька О. П. 
Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра [Електронний ресурс] / О. П. Буйницька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2018. - Вип. 5. - С. 29-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2018_5_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.104 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Буйницька О. П. 
Структурно-функційна модель інформаційно-освітнього середовища університету [Електронний ресурс] / О. П. Буйницька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 69, № 1. - С. 268-278. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_69_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.709 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Буйницька О. 
Використання ЕНК для підвищення цифрової компетентності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. Буйницька, С. Василенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. спецвип.. - С. 44-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_spetsvip
Попередній перегляд:   Завантажити - 788.089 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Буйницька О. 
Інтернет-портал як складова формування іміджу сучасного університету [Електронний ресурс] / О. Буйницька, В. Смірнова, А. Тютюнник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. 7. - С. 1-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_7_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.419 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Буйницька О. 
Цифровізація закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк // Освітологічний дискурс. - 2020. - № 1. - С. 64-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2020_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.265 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Буйницька О. 
Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення [Електронний ресурс] / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Т. Терлецька, Д. Настас // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2020. - Вип. 9. - С. 1-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2020_9_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.429 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Морзе Н. В. 
3D-картографування системи освіти в Україні [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, М. А. Бойко, В. П. Вембер, О. П. Буйницька, С. В. Василенко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2020. - Вип. Спецвип.. - С. 1-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2020_Spetsvip
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.17 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Морзе Н. В. 
Профіль викладача з напрямку цифрової компетентності з використанням інноваційних інструментів навчання [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, М. А. Бойко, В. П. Вембер, О. П. Буйницька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2020. - Вип. Спецвип.. - С. 1-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2020_Spetsvip
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.465 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Буйницька О. П. 
Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом [Електронний ресурс] / О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, С. В. Василенко, Д. Л. Настас, А. В. Тютюнник, Т. С. Терлецька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2021. - Вип. 11. - С. 13-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2021_11_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 874.903 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Буйницька О. П. 
Моніторинг рейтингових показників викладача для прийняття управлінських рішень з використанням ІКТ [Електронний ресурс] / О. П. Буйницька, А. В. Тютюнник // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2022. - Т. 87, № 1. - С. 336-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2022_87_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.092 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського